Orange, numărul unu pe piaţa locală de telefonie mobilă, a investit din anul 2010 până în prezent peste un milion de euro în reamenajarea a peste 11 unităţi din reţeaua de magazine proprii după un nou concept care urmăreşte îmbunătăţirea interacţiunii cu clienţii şi a prezentării serviciilor companiei.
Din anul 2010 până în prezent au fost reamenajate magazine din oraşe precum Bucureşti, Constanţa sau Alba Iulia, iar compania va continua investiţiile.
"Investiţia în noul design pentru un Orange shop este de peste 120 de mii de euro şi variază în funcţie de suprafaţa magazinelor. Reamenajarea are la bază conceptul NEXT - One Design al Grupului France Telecom - Orange.
Acest concept este folosit în peste nouă ţări, printre care Franţa, Spania, Elveţia, Austria şi Polonia şi a fost adaptat special pentru România." Printre noutăţile introduse odată cu noul concept se numără "Play corner", o zonă specială în care sunt promovate aplicaţiile pentru smartphone-uri şi tablete.
Orange, numărul unu pe piaţa locală de telefonie mobilă, a investit din anul 2010 până în prezent peste un milion de euro în reamenajarea a peste 11 unităţi din reţeaua de magazine proprii după un nou concept care urmăreşte îmbunătăţirea interacţiunii cu clienţii şi a prezentării serviciilor companiei.
Din anul 2010 până în prezent au fost reamenajate magazine din oraşe precum Bucureşti, Constanţa sau Alba Iulia, iar compania va continua investiţiile.
"Investiţia în noul design pentru un Orange shop este de peste 120 de mii de euro şi variază în funcţie de suprafaţa magazinelor. Reamenajarea are la bază conceptul NEXT - One Design al Grupului France Telecom - Orange.
Acest concept este folosit în peste nouă ţări, printre care Franţa, Spania, Elveţia, Austria şi Polonia şi a fost adaptat special pentru România." Printre noutăţile introduse odată cu noul concept se