"De multe ori o sticla de Pepsi putea inlocui moneda nationala, tinea loc de hartia albastra de 100 de lei. Cu o naveta de Pepsi puteai accesa anumite favoruri in anii '70-'80", isi aminteste Calin Clej, director de marketing Beverages PepsiCo Romania. Acesta vorbeste intr-un interviu acordat Wall-Street.ro despre cea mai noua campanie lansata de brandul Pepsi in Romania, prin care marca de bautura racoritoare isi propune sa devina "mult mai apropiata de romani decat a reusit sa fie in ultimii 20 de ani".
Campania “Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi”, lansata in aceasta vara, porneste de la amintirile consumatorilor acestui produs din perioada anilor ’70-’80. Cu alte cuvinte, campania este o invitatie deschisa tuturor romanilor sa-si aminteasca, sau pentru cei mai tineri sa afle de la parintii lor, cum se dadeau «like-uri», ce era «cool», cum se facea «team-building» si ce insemna «entertainment» si «clubbing» in acea vreme.
Interviul pe scurt:
- Ne propunem sa devenim multi mai apropiati de romani decat am reusit sa fim in ultimii 20 de ani.
- Campania asta nu putea fi facuta decat de foarte putine branduri, care au fost branduri si atunci si au creat o legatura emotionala constanta cu consumatorii.
- De multe ori Pepsi inlocuia moneda. Cu o naveta de Pepsi puteai sa accesezi anumite favoruri, ceea ce acum pare normal.
- Online-ul este ca un stetoscop pentru noi, ascultam bataile inimii cat mai aproape de inima, nu reinterpretate de alte medii.
- Brandurile constante si oneste si care au comunicat in aceasta perioada de criza isi vor reveni mai repede, cei care vor incerca sa se reinventeze dupa o perioada de tacere se vor antrena mai greu in recuperarea la nivel de consum.
Wall-Street.ro: Ce isi propune sa comunice noua campanie Pepsi-Cola?
Calin Clej: Ne propunem sa devenim multi mai apropiati de romani decat