In contextul in care companiile de telecomunicatii si-au redus semnificativ costurile in ultimii ani, lucru care a afectat serviciile oferite clientilor, operatorul care va avea succes pe viitor va fi cel care va incerca sa diminueze taierile de costuri si care se va reorienta catre utilizatori, afirma Adrian Ciobanu, fondatorul Reimens Group, singura compania locala de audit in telecomunicatii.
"Din experienta, pot spune ca operatorul care va avea cele mai mari satisfactii pe viitor este cel care se va reintoarce catre clienti, care isi va concentra atentia pe satisfacerea acestora. Daca vreuna dintre companiile mari va face un compromis financiar si daca va investi in relatia cu clientul mai mult decat o face acum, probabil ca va fi o companie de succes. Iar, astfel, va avea mai mult de castigat decat ceilalti competitori pentru ca oamenii vor sa fie tratati corect", explica managerul companiei de audit cu afaceri de aproximativ 50.000 de euro anul trecut.
Adrian Ciobanu (foto) a fondat Reimens Group in 2007 dupa ce a lucrat timp de noua ani in telecomunicatii dintre care mai bine de sapte ani la Vodafone Romania, al doilea operator de pe piata locala. Pana acum a colaborat cu peste 100 de companii, printre cei mai importanti clienti numarandu-se Omniasig, Xerox, Deloitte si Libra Bank.
"Clientii vor ca banii pe care ii dau pe servicii sa fie cheltuiti eficient si sa primeasca servicii de calitate, prin calitate a se intelege tot ce se intampla dupa semnarea contractului. Iar multi dintre ei sunt dezamagiti. Am clienti care exclud din selectie furnizori cu care au avut experiente negative ani de zile in zona de customer care si clienti care regreta ca lucreaza cu un operator dupa primele luni. Astfel, ajung sa-si schimbe furnizorul si nu ma refer la furnizori mici. In prezent, companiile de telecomunicatii se departeaza tot mai mult de terme