Din aprilie 2012, bucureştenii vor putea circula pe noul pasaj suprateran din zona Mihai Bravu. Construcţia va avea patru benzi, o lungime de 700 de metri şi va rezolva problema traversării Splaiului Unirii, în zona intersecţiei cu Şoseaua Mihai Bravu.
Viitorul pasaj suprateran va pleca de la strada Vântului (staţia de metrou Mihai Bravu) şi va traversa Splaiul Unirii (râul Damboviţa) şi intersecţia Văcăreşti cu bd. Mihai Bravu, iar punctul final va fi Calea Văcăreşti.
Valoarea investiţiei se ridică la 28 de milioane de euro. Pentru proiectul primăriei au fost depuse trei oferte, câştigătorul desemnat fiind firma Romstrade – care a garantat că podul va avea o durată de viaţă de 100 de ani.
Şantierul a fost deschis în luna ianuarie a acestui an, lucrările fiind blocate o perioadă din cauza procesului intentat de Prefectură. Mihai – Cristian Atănăsoaei, prefectul Capitalei, a contestat proiectul pe motiv că nu exista un PUZ. În luna aprilie PUZ-ul a primit girul consilierilor municipali.
În consecinţă, în 24 iunie, în timpul vizitei pe şantier, Sorin Oprescu a precizat: "Se lucrează în continuare în totală legalitate şi sper din suflet să se termine într-un interval record pentru locuitori şi pentru şoferi", a precizat Oprescu. De altfel, edilul a dat asigurări că acesta va fi gata în luna arpilie a anului viitor.
''Edilul şef a aşezat la fundaţia viitorului Pasaj Mihai Bravu un hrisov semnat de Primăria Capitalei şi de locuitorii Bucureştiului'', se arată într-un comunicat al PMB.
Primarul General a menţionat că se intenţionează şi construirea pasajului subteran de la Piaţa Sudului care, împreună cu cel de la Mihai Bravu, va asigura fluidizarea circulaţiei în zonă. Din aprilie 2012, bucureştenii vor putea circula pe noul pasaj suprateran din zona Mihai Bravu. Construcţia va avea patru benzi, o lungime de