Grupul Renault a înfiinţat o nouă companie, Renault Commercial Roumanie, care a preluat de la Renault Nissan România vânzarea pe piaţa locală a mărcilor Renault şi Nissan, şi a integrat activitatea de consultanţă comercială pe care o derula Dacia Comercial.
"Renault Commercial Roumanie derulează activitatea de comercializare pe piaţă din România a mărcilor Renault şi Nissan, ceea ce făcea, până la 1 iunie 2011, Renault Nissan România. În plus, noua societate a integrat activitatea de consultanţă comercială pe care o derula firma Dacia Comercial, filială închisă în urma deciziei Automobile Dacia", au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii Biroului de Comunicare al grupului francez în România.
Renault Nissan România a fost infiinţată în iulie 2001, iar potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, în anul 2009 compania a derulat afaceri de peste 560 milioane lei. În acelaşi an, Dacia Comercial a realizat afaceri de 25 milioane lei şi avea 241 de angajaţi.
Reţeaua de dealeri a mărcilor Renault şi Nissan este compusă din 45, respectiv 23 de parteneri la nivelul întregii ţări.
Grupul Renault a înfiinţat o nouă companie, Renault Commercial Roumanie, care a preluat de la Renault Nissan România vânzarea pe piaţa locală a mărcilor Renault şi Nissan, şi a integrat activitatea de consultanţă comercială pe care o derula Dacia Comercial.
"Renault Commercial Roumanie derulează activitatea de comercializare pe piaţă din România a mărcilor Renault şi Nissan, ceea ce făcea, până la 1 iunie 2011, Renault Nissan România. În plus, noua societate a integrat activitatea de consultanţă comercială pe care o derula firma Dacia Comercial, filială închisă în urma deciziei Automobile Dacia", au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii Biroului de Comunicare al grupului francez în România.
Renault Nissan România a fost infiinţată în iul