Deschiderea de pe site-ul adevărul.ro de la orele 13:
Comentariul e un amestec de compunere “ce-am făcut în vacanţa de vară” şi dialog de film porno cu buget minuscul:
Astfel, invitaţii care stăteau de partea cealaltă a mesei au avut parte de un peisaj inedit… chiloţeii albi imaculaţi ai ministrului Dezvoltării şi Turismului.
Nu prea e mult de comentat. Oamenii ăştia se dau quality. Can Can e un ziar mult mai cinstit. Măcar spune ce e.
Nu vine de nicăieri treaba asta. Se dau nişte lupte online pe sub centură de mai mare dragul de mai bine de un an de zile. La unul tre’ să dai de zece ori click pe fotografie ca să o vezi, la celălalt tre’ să apeşi de zece ori pe capul unui editorialist celebru ca să ajungi la text. La alţii fugi între ziare de sport, monden şi quality fără să mai ştii cine cum la cine a trimis. Marea invenţie de publishing mai nou e cum să furi clickuri. Unii au ajuns la performanţa supremă de a spune “click aici ca să vezi rezultatele de la BAC” cînd acestea nici nu se afişaseră.
“Chiloţii Elenei Udrea” sînt cam din aceeaşi gamă cu ce făcea Antena 3 cu Bac-ul lui Funeriu sub titlul “l-a salvat oralul”. Glumiţe de trei lei care dup-aia se transformă în capital politic. Sînt glume proaste livrate cu valoare de “informaţie” . Cumpăraţi chiloţii lu’ Udrea şi de restu’ vă dăm Pleşu, Larousse şi gîndurile lui Patriciu despre statul român.
Aceasta este tendinţa în următoarele alegeri. Tabloid şi politică. Deja avem un Diaconescu în cursă. O să avem şi trupe de paparazzo care să pîndească chiloţii miniştrilor cum îi pîndesc pe cei ai starletelor. Cazul News of the World închis zilele trecute (dar nu numai – să privim puţin cazul DSK) ne-a vorbit despre amestecul exploziv care poate rezulta din tabloid şi manevră politică.
Le recomand politicienilor ambiţioşi să-şi ia rapid paparazzi consilieri. Şi să facă echipe de urm