Power Net Consulting, unul dintre cei mai importanţi integratori de pe piaţa de IT din România, urmăreşte, pentru acest an, o pondere a proiectelor derulate în mediul privat de minim 40% din totalul cifrei de afaceri. Compania estimează că va realiza vânzări totale de 15 milioane de euro în 2011, în creştere cu 25% faţă de valoarea înregistrată în 2010.
În primul semestru al anului 2011, volumul de servicii şi produse furnizate agenţilor economici privaţi s-a încadrat în obiectivul propus, contribuind cu 40% la totalul vânzărilor înregistrate de Power Net Consulting. Pentru sfârşitul anului 2011, ţinta de pondere a sectorului privat în structura cifrei de afaceri se menţine şi reprezintă, în condiţiile majorării cifrei de afaceri, o creştere de aproximativ 43% a activităţii Power Net Consulting în mediul privat comparativ cu anul 2010.
Trendul ascendent înregistrat de afacerile Power Net Consulting pe acest segment vine ca răspuns la strategia companiei de concentrare a activităţii asupra proiectelor destinate dezvoltării infrastructurii IT în rândul agenţilor economici cu capital privat.
“Apreciem că al doilea semestru al anului 2011 va aduce o creştere a cererii de produse, soluţii şi servicii IT în rândul companiilor din România. După doi ani în care climatul general incert a determinat amânări ale deciziilor de investiţii, acum companiile şi-au reaşezat priorităţile, au înţeles impactul pe care tehnologia de care beneficiază îl poate avea asupra rezultatelor de afaceri şi sunt pregătite să investească”, a declarat Claudia Ilina, Sales Manager, Power Net Consulting.
Orientarea către mediul privat reprezintă o prioritate pentru Power Net Consulting şi în acest an, strategia de dezvoltare a companiei pentru următoarea perioadă vizând extinderea portofoliului de produse şi servicii dedicate acestui segment, dezvolta