Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a anunţat că şi-a schimbat furnizorul de servicii Internet din cauza problemelor apărute în perioada 01-06 iulie. Vechiul furnizor a motivat oprirea temporară a serviciilor prin tăierea de către primăria Municipiului Bucureşti a unor cabluri de date din zona centrală a capitalei.
"Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) îşi cere scuze publicului larg pentru neplăcerile cauzate în ultimele zile prin nefuncţionarea poştei sale electronice, precum şi a website-ului propriu, www.csa-isc.ro.
Această situaţie a fost cauzată de faptul că, în perioada 01 - 06 iulie a.c., sediul central al CSA nu a beneficiat de acces la reţeaua Internet, din vina exclusivă a furnizorului de servicii, care a motivat starea temporară de neprestare a serviciilor prin tăierea de către primăria Municipiului Bucureşti a unor cabluri de date din zona centrală a capitalei.
În condiţiile în care atât poşta electronică, cât şi website-ul oficial funcţionează pe infrastructura internă a CSA (nefiind externalizate), iar lipsa conexiunii la reţeaua Internet face imposibilă accesarea acestor servicii, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a decis schimbarea furnizorului de servicii Internet pentru a reduce riscul repetării unor asemenea situaţii neplăcute", conform comunicatului de presă emis de CSA.
Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a anunţat că şi-a schimbat furnizorul de servicii Internet din cauza problemelor apărute în perioada 01-06 iulie. Vechiul furnizor a motivat oprirea temporară a serviciilor prin tăierea de către primăria Municipiului Bucureşti a unor cabluri de date din zona centrală a capitalei.
"Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) îşi cere scuze publicului larg pentru neplăcerile cauzate în ultimele zile prin nefuncţionarea poştei sale electronice, precum şi a website-ului prop