* motivul, o defecţiune la locomotiva garniturii * într-un final, trenul a ajuns la Bucureşti cu o întârziere de circa 120 de minute
Călătorii trenului de rang accelerat care sperau să ajungă în jurul orei 13.52 în capitală au avut, ieri, o supriză neplăcută: locomotiva garniturii a avut o defecţiune şi s-a oprit în plin câmp între localităţile Urleasca şi Traian. De aici a rezultat o întârziere de mai bine de două ore. În fapt, trenul a plecat dimineaţă din staţia CFR Brăila la ora 9.56, dar s-a blocat după foarte scurt timp în apropiere de gara Traian-Sat. Aşa cum a explicat directorul Regionalei Galaţi a CFR Călători, Ştefan Costin, imediat după anunţarea incidentului a plecat de la Făurei o locomotivă de schimb pentru preluarea vagoanelor şi reluarea cursei spre Bucureşti. De asemenea, sursa citată a punctat că problema la locomotivă nu a avut nici o legătură cu temperaturile foarte ridicate şi că în vagoane nu a fost oprit aerul condiţionat, astfel încât disconfortul călătorilor să fie minim. Trenul accelerat a ajuns într-un final la destinaţie, la ora 16.00, cu o întârziere de circa 120 minute. * motivul, o defecţiune la locomotiva garniturii * într-un final, trenul a ajuns la Bucureşti cu o întârziere de circa 120 de minute
Călătorii trenului de rang accelerat care sperau să ajungă în jurul orei 13.52 în capitală au avut, ieri, o supriză neplăcută: locomotiva garniturii a avut o defecţiune şi s-a oprit în plin câmp între localităţile Urleasca şi Traian. De aici a rezultat o întârziere de mai bine de două ore. În fapt, trenul a plecat dimineaţă din staţia CFR Brăila la ora 9.56, dar s-a blocat după foarte scurt timp în apropiere de gara Traian-Sat. Aşa cum a explicat directorul Regionalei Galaţi a CFR Călători, Ştefan Costin, imediat după anunţarea incidentului a plecat de la Făurei o locomotivă de schimb pentru preluarea vagoanelor şi rel