Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) a decis schimbarea furnizorului de servicii Internet, in conditiile in care in perioada 1-6 iulie din acest an nu a beneficiat de acces la reteaua Internet, fapt pentru care atat posta electronica cat si site-ul propriu nu au functionat, a anuntat marti autoritatea. Conform CSA, "furnizorul de servicii a motivat starea temporara de neprestare a serviciilor prin taierea de catre primaria Municipiului Bucuresti a unor cabluri de date din zona centrala a Capitalei".
"In conditiile in care atat posta electronica, cat si website-ul oficial functioneaza pe infrastructura interna a CSA (nefiind externalizate), iar lipsa conexiunii la reteaua Internet face imposibila accesarea acestor servicii, Comisia de Supraveghere a Asigurarilor a decis schimbarea furnizorului de servicii Internet pentru a reduce riscul repetarii unor asemenea situatii neplacute, se arata in comunicatul CSA.
Contactati de HotNews.ro, oficialii CSA au mentionat ca au semnat un contract cu un nou furnizor de internet, cu respectarea prevederilor legale, fara a dori sa precizeze despre ce furnizori de internet este vorba.
"CSA a incheiat un contract cu un nou furnizor de servicii de internet, iar pentru ca valoarea acestui contract a fost foarte mica achizitia s-a facut cu respectarea legislatiei privind achizitiile publice, respectiv cu respectarea articolului 19 din OUG 34/2006", a declarat pentru HotNews.ro Mirela Antohi, directorul de comunicare al CSA.
O noua bucla de canalizatie NetCity a fost finalizata. Operatorii au fost instiintati ca trebuie sa-si ingroape cablurile inca din luna mai 2011, sustine Primaria Bucuresti
Contactati de HotNews.ro reprezentantii Primariei Municipiului Bucuresti au precizat ca incepand cu data de 1 iulie 2011 a inceput dezafectarea cablurilor aeriene aflate pe domeniul public fara doc