Adevărul Holding lansează sâmbătă cel mai mare ziar central din România, ce va fi distribuit la chioşcurile de presă la preţul de 3,9 lei. Cultură, Timp liber, Casă&Grădină, sfaturi de frumuseţe pentru ea sunt doar câteva dintre secţiunile „Weekend Adevărul“, ce va putea fi găsit la chioşcuri şi sâmbătă, şi duminică.
Românii vor avea din acest final de săptămână o nouă publicaţie: „Weekend Adevărul", ce va putea fi găsită la chioşcurile de ziare sâmbătă şi duminică. Ziarul va avea 128 de pagini, dintre care un sfert va acoperi partea de actualitate, iar restul va reprezenta „Weekend plăcut" o serie de secţiuni ce vor trata teme precum Viaţa, Timp liber, Cultură şi altele. Practic, suplimentele pe care cititorii „Adevărul" le cumpărau, până acum, în timpul săptămânii vor fi disponibile din aceast weekend într-un singur produs. Partea de noutate a acestei publicaţii sunt secţiunile „Pentru ea" - tendinţe, shopping, noutăţi -, Casă&Grădină şi Voiaj.
Combinaţie între actualitate şi weekend
În plus, „Weekend Adevărul" beneficiază de contribuţiile unor reviste autohtone de prestigiu, cum ar fi „Forbes", „Tango" sau „Historia". Conceptul este nou pentru industria de print din România pentru că îmbină partea de actualitate cu un ghid de weekend, ce poate fi detaşat.
În lumea bună a presei occidentale
Cu trei ani în urmă, presa internaţională se întreba dacă „Sâmbătă este noul Duminică?", observând un trend internaţional al ziarelor de renume care au preferat să-şi lanseze variante de weekend. Decizia era una de ordin pragmatic, în primul rând pentru că ziarele ce apăreau sâmbătă erau cam „anemice" din lipsa de informaţie, iar cele de duminică, deşi aveau succes, stăteau doar câteva ore la chioşcurile de ziare. Astfel a apărut noua specie de ziar de weekend. De săptămâna aceasta, „Weekend Adevărul" este primul