Mai bine de doua luni le-au luat autoritatilor locale sa asfalteze cateva gropi. Craterele aparute in aceasta primavara la intersectia strazilor Arcu si Bacinschi au fost, in sfarsit, astupate. O echipa a SC Citadin SA a acoperit gropile acum doua nopti, dupa ce a primit confirmarea ca lucrarile vor fi platite.
Cele cateva gropi au provocat chiar si un proces de judecata intre Regia Autonoma de Transport Public (RATP) si firma SC Confort SA Timisoara. Aceasta din urma a lucrat la reabilitarea liniilor din zona, iar asfaltul a cedat in perioada de garantie. Firma a tot evitat sa faca lucrarea, pe motiv ca ar fi trebuit sa aduca utilajele de la Timisoara. In plus, mai avea de achitat o datorie consistenta catre RATP. "Noi i-am dat in judecata pentru ca aveau sa ne achite peste 400 de mii de lei pentru o serie de lucrari pe care le-am facut si noi la linii. Ulterior, au emis niste bilete la ordin prin care si-au acoperit datoria. Au incheiat si un proces-verbal cu Citadin, platindu-le lucrarile, iar acestia din urma au asfaltat zona. Un contract similar exista si pentru portiunile afectate de pe strada Canta", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi.
De altfel, Regia a ales sa dea in judecata firma respectiva doar dupa ce s-a asigurat ca municipalitatea a achitat in intregime lucrarile efectuate. Modernizarea liniilor de tramvai din oras a inceput in luna martie 2008, fiind reabilitate tronsoanele Cinci Drumuri - Targu Cucu - Cuza Voda - Arcu - Billa - Canta, Silvestru - Podu de Piatra - Nicolae Iorga - Bazar. Lucrarile au costat 20 de milioane de euro, din care 15 milioane au fost imprumutate de la Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.
Mai bine de doua luni le-au luat autoritatilor locale sa asfalteze cateva gropi. Craterele aparute in aceasta primavara la intersectia strazilor Arcu si Bacinschi au fost, in sfarsit, ast