La 34 de ani, Bogdan Rotunjanu defineşte strategia IT şi coordonează bugetul de investiţii în soluţii IT al Orange, cel mai mare operator de telecomunicaţii din România.
A absolvit în anul 2000 Facultatea de Automatică şi Calculatoare din cadrul Politehnicii Bucureşti, dar viaţa profesională a început-o încă din facultate, ca administrator de sistem într-o firmă mică de audiotez.
În 1999, s-a angajat cu jumătate de normă în call center la Mobil Rom, actualul operator Orange, unde a evoluat până în prezent.
"În primii şase ani am urmărit specializarea tehnică, iar în ultimii patru direcţia de management IT", spune Rotunjanu. În perioada în care răspundea telefonic solicitărilor clienţilor a fost remarcat de doi oameni tehnici care se ocupau de implementarea unei aplicaţii CRM în companie, moment în care a făcut trecerea către echipa IT.
Bogdan Rotunjanu este unul dintre cei 600 de tineri executivi pe care revista BUSINESS Magazin i-a propus în ultimii şase ani ca o soluţie pentru schimbarea României.
De atunci, a implementat nenumărate proiecte în Orange România, cel mai important pentru Bogdan Rotunjanu fiind "Phoenix", prin care se făcea alocarea inteligentă a apelurilor telefonice din call center prin calculator şi generarea automată a orarului de lucru al agenţilor în funcţie de diverşi parametri şi de istoricul de activitate. A parcurs treptat poziţii precum customer service application support analist în echipa IT, CRM solution developer, architect şi apoi manager, iar din 2008 a devenit services technology manager.
Acum este directorul IT, poziţie din care este responsabil cu definirea şi execuţia strategiei de evoluţie a aplicaţiilor şi soluţiilor IT, livrarea soluţiilor informatice, adoptarea de noi tehnologii de dezvoltare, dar şi elaborarea şi exec