Bucurestiul este considerat de oficialii liniei aerienelow-cost Germanwings, membra a grupului Lufthansa, ca piata castigatoare aregiunii in acest an si este unul dintre candidatii programului de extindere pecare operatorul il are in plan pentru 2012, au spus oficialii companiei.
Acestia au adaugat ca o posibila extindere acompaniei anul viitor depinde, insa, si de evolutia costurilor si tarifelorcerute de aeroporturi.
Romania este un posibil candidat in planurile deextindere, mai ales ca piata locala a fost una dintre cele care au performatcel mai bine in acest an. Germanwings a inregistrat in primele 6 luni din 2011 ocrestere importanta a gradelor de ocupare ale aeronavelor care opereaza dinBucuresti.
Gradul de ocupare a ajuns la 90%, fata de 80%, anul trecut. Rezultatele pozitive de pe piata locala sunt puse deoficialii Germanwings si in seama revenirii economice din Germania.
“EconomiaGermaniei este in crestere, asa ca apetitul pentru calatorii a crescut si el.Pe Bucuresti impactul a fost bun si pentru ca in Germania locuiesc multi romani”,spun oficialii Germanwings. “Si concertul Bon Jovi a atras turisti dinGermania. Chiar m-am intalnit intr-un restaurant din centru cu un grup deturisti germani care au venit pentru acest concert in Romania si au profitat casa faca si un scurt circuit turistic in regiune”, a spus Andreas Engel, PR Manager Germanwings.
Despre piataromaneasca, Engel spune ca se asteapta sa isi mentina cresterea in aniiurmatori. “Cresterile numarului de pasageri nu vor veni de pe piatele mature,asa ca vad cu siguranta majorari continue pe Romania”, spune acesta.
Compania amarit in acest an frecventa zborurilor Bucuresti-Koln, de la 3 la 4 pesaptamana. Oficialii companiei Germanwing au prezentat si ce serviciinoi au introdus pentru a face fata unei piete in care “clientul isi doreste maimu