Primarul general Sorin Oprescu a declarat că el înclină pentru a treia variantă de realizare a autostrăzii suspendate, anume cea care trece cu două tuneluri pe sub Parcul Herăstrău, chiar dacă aceasta este și cea mai scumpă variantă.
Prezent la conferința "Dezvoltare urbană în Europa de sud-est" din cadrul Bucharest International Forum 2011, Sorin Oprescu a declarat că preferă a treia variantă tehnică de realizare a așa-numitei autostrăzi suspendate, dintre cele trei propuse dezbaterii publice, chiar dacă aceasta este și cea mai scumpă. Costurile pentru varianta ce va include un tunel pe sub Herăstrău ajung însă la 1,6 miliarde euro, față de 500 de milioane de euro, cât ar costa cea mai simplă variantă, conform unor surse din Primăria Capitalei.
Inelul median ar urma să traverseze Parcul Herăstrău printr-un tunel subteran de 2 km. Varianta 3 vizează amplasarea ambelor sensuri ale inelului median la nord de calea ferată. În zona de sud a căii ferate, se vor efectua lucrări în vederea realizării de artere locale pentru irigarea teritoriilor cu diverse funcţiuni, utilizând arterele existente.
Primarul general Sorin Oprescu a declarat că el înclină pentru a treia variantă de realizare a autostrăzii suspendate, anume cea care trece cu două tuneluri pe sub Parcul Herăstrău, chiar dacă aceasta este și cea mai scumpă variantă.
Prezent la conferința "Dezvoltare urbană în Europa de sud-est" din cadrul Bucharest International Forum 2011, Sorin Oprescu a declarat că preferă a treia variantă tehnică de realizare a așa-numitei autostrăzi suspendate, dintre cele trei propuse dezbaterii publice, chiar dacă aceasta este și cea mai scumpă. Costurile pentru varianta ce va include un tunel pe sub Herăstrău ajung însă la 1,6 miliarde euro, față de 500 de milioane de euro, cât ar costa cea mai simplă variantă, conform unor surse din Primăria Capitalei.
Inelul