În campionatele puternice, FC Barcelona, Manchester United sauBayern München strâng bani buni din vânzarea abonamentelor. În LigaI, interesul pentru acest capitol diferă de la o zonă la alta. Dacăîn Ardeal şi în Moldova lucrurile sunt bine puse la punct, granziidin Bucureşti nu s-au gândit deocamdată să le ofere fanilorabonamente pentru sezonul următor.
Extrem de pretenţioase atunci când vine vorba de performanţelesportive, echipele din Bucureşti nu ţin garda sus şi la organizare.Steaua nu va tipări niciun abonament, explicaţia fiind preconizatamutare pe Naţional Arena via Buzău, iar la Dinamo şi Rapid încă nus-a discutat despre acest aspect, deşi mai sunt mai puţin de douăsăptămâni până la startul Ligii I. La polul opus se situeazărivalele Vaslui, Oţelul şi CFR Cluj. Echipa patronată de Porumboiua fost cea mai grăbită, iar pe 17 iunie scosese deja pe piaţăabonamentele, campioana României are în plan până şi pachetelepentru Liga Campionilor, iar CFR-ul este campioană la capitolulvânzări, cu 1.300 de abonamente date.
Promovatele se bat înidei de marketing
Cea mai năstruşnică idee vine însă din partea Voinţei Sibiu, echipăcare în urmă cu câteva săptămâni nici nu visa la Liga I. Ardeleniivor scoate luni la vânzare abonamentele şi, deşi nu au stabilitîncă preţurile, le-au promis fanilor care au fost prezenţi labarajul cu Năvodari o reducere de 20%. Pe locul doi la capitolul"inedit" se află Petrolul, fanii "lupilor" având la dispoziţieabonamente pentru două stadioane: cel din Buzău şi noul "IlieOană", care va fi gata la mijlocul lunii septembrie.
Petrolul oferă în limita locurilor disponibileabonamente gratuite copiilor de până la 11 ani
FC Vaslui le oferă elevilor o reducere de 50% din preţulabonamentelor, iar pensionarilor un discount de 25%
Cel mai scump abonament se vinde la lojele stadionului CFRCluj şi costă