Ogilvy România are un nou Business Unit Creative Director, care va coordona întreaga echipă de creaţie dedicată contului Cosmote. Titus Dumitrescu are o experienţă de peste 10 ani în publicitate şi un portofoliu valoros de campanii dezvoltate pentru branduri cu renume pe piaţa internaţională şi locală.
În ultimii ani, el a ocupat poziţia de Group Creative Director în cadrul agenţiei McCann Erickson România, conducând o echipă de 7 oameni şi gestionând campaniile creative pentru branduri precum Coca-Cola, ING Bank, Vodafone, StarBev, Heineken România, Flanco, MTV, care au fost recunoscute cu premii la festivaluri de publicitate internaţionale: Golden Drum, New York Festival şi EFFIE. "Titus este nu doar un profesionist de înaltă clasă şi un director de creaţie extrem de pasionat, ci şi un om extraordinar. Sunt convinsă că, sub leadershipul său, echipa noastră de creaţie va susţine mai departe dezvoltarea brandului Cosmote prin campanii relevante şi memorabile care vor contribui la îndeplinirea obiectivelor de marketing ale unuia dintre cei mai importanţi operatori ai pieţei de telecom din România", a declarat Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România.
Venirea lui Titus Dumitrescu la conducerea echipei de creaţie dedicată contului Cosmote marchează un moment important pentru colaborarea dintre Ogilvy România şi Cosmote. Astfel, atât echipa de creaţie, cât şi echipa de Client Service au fost reorganizate sub forma unui nou Business Unit, o măsură strategică în contextul unei industrii dinamice, în care viteza de reacţie este definitorie pentru obţinerea unui avantaj concurenţial.
Noua structură îşi propune îndeplinirea nu numai a obiectivelor creative, cât şi pe cele de eficienţă în marketing şi comunicare la nivelul întregului cont.
Ogilvy România are un nou Business Unit Creative Director, care va coordona întreaga echipă de creaţie dedicată c