Prin investiţii bine direcţionate în valoare de peste 45 milioane de euro, reţeaua PENNY MARKET continuă să îşi consolideze poziţia pe piaţa românească, arată un comunicat remis redacţiei.
Cea mai mare parte a acestei sume este investită în expansiune. Astfel, reţeaua de magazine care la sfârşitul anului 2010 număra în total 116 unităţi (2009: 99), va ajunge în cursul acestui an la 129 de filiale. Cei 2.130 de angajaţi au realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste 435 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere de 4,3%, comparativ cu anul 2009.
"PENNY Market a avut o evoluţie foarte bună şi în primele şase luni ale acestui an. Suntem discounterul numărul 1 în România. Obiectivul nostru este sa păstrăm şi pe viitor această poziţie si sa continuăm expansiunea pe teritoriul României. Prin politica noastră agresivă de investiţii, ne apropiem tot mai mult de atingerea acestui obiectiv", declară Frank Wagner, directorul general PENNY Market România.
F.A.
Prin investiţii bine direcţionate în valoare de peste 45 milioane de euro, reţeaua PENNY MARKET continuă să îşi consolideze poziţia pe piaţa românească, arată un comunicat remis redacţiei.
Cea mai mare parte a acestei sume este investită în expansiune. Astfel, reţeaua de magazine care la sfârşitul anului 2010 număra în total 116 unităţi (2009: 99), va ajunge în cursul acestui an la 129 de filiale. Cei 2.130 de angajaţi au realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste 435 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere de 4,3%, comparativ cu anul 2009.
"PENNY Market a avut o evoluţie foarte bună şi în primele şase luni ale acestui an. Suntem discounterul numărul 1 în România. Obiectivul nostru este sa păstrăm şi pe viitor această poziţie si sa continuăm expansiunea pe teritoriul României. Prin politica noastră agresivă de investiţii, ne apropiem tot mai mult de atin