Dupa o prima jumatate de an extrem de dificila, din cauza cutremurul si tsunami-ului din Japonia, Toyota lanseaza a treia generatie a modelului Yaris.
Dupa succesul primului Yaris, care a fost conceput in 1999 si declarat masina anului in 2000, cei de la Toyota spera ca Yaris 3 sa le urce vanzarile, care au coborat acum la nivelul din 2009.
Dupa 12 ani, 2 modele lansate (in afara de cel anuntat acum) si 5 milioane de unitati vandute, Toyota apasa din nou pe pedala de acceleratie.
Comparativ cu modelul anterior, Yaris 3 a castigat 105 mm in lungime, ajungand la 3,885 metri, si numai 5 mm latime, insa a pierdut 20 mm in inaltime. Cu aceste noi proportii, noul Yaris este mult mai agresiv, scrie LeBlogAuto.
Ca orice model de oras care se respecta, masina vine la pachet cu un radio/CD + MP3/GPS/Bluetooth, de tipul "Touch & Go".
Modelul va fi disponibil in trei variante de motorizari: 1.0 VVT-i 69HP, 1.3 VVT-i 99ch (care va avea o transmisie automata Multidrive-7-S) si 1.4 D-4D (diesel) 90 CP.
Toyota nu a furnizat informatii suplimentare cu privire la alte echipamente sau pret.
Dupa o prima jumatate de an extrem de dificila, din cauza cutremurul si tsunami-ului din Japonia, Toyota lanseaza a treia generatie a modelului Yaris.
Dupa succesul primului Yaris, care a fost conceput in 1999 si declarat masina anului in 2000, cei de la Toyota spera ca Yaris 3 sa le urce vanzarile, care au coborat acum la nivelul din 2009.
Dupa 12 ani, 2 modele lansate (in afara de cel anuntat acum) si 5 milioane de unitati vandute, Toyota apasa din nou pe pedala de acceleratie.
Comparativ cu modelul anterior, Yaris 3 a castigat 105 mm in lungime, ajungand la 3,885 metri, si numai 5 mm latime, insa a pierdut 20 mm in inaltime. Cu aceste no