Toata lumea foloseste in ziua de azi retele sociale si, mai ales, toata lumea are un cont pe Facebook. Indiferent de motivele pentru care ai creat acel cont, la un moment dat vei ajunge in situatia in care trebuie sa decizi cum iti tratezi colegii de serviciu pe Facebook.
Urmareste cateva sfaturi date mai jos si cu ajutorul lor poti decide daca sa devii sau nu "prieten" pe Facebook cu colegii de serviciu.
Spune ca NU ai cont
De preferat este sa nu iti amesteci viata profesionala cu cea personala. Asa ca cel mai indicat sfat este sa nu iti adaugi colegii de serviciu pe Facebook. Raspunde la intrebarea "Ai cont de Facebook?" cu un simplu "Nu". Chiar daca tu ai, insa nu iti doresti lista de prieteni plina cu numele colegilor.
Pentru a fi sigur ca nu jignesti pe nimeni, foloseste optiunea de a deveni "invizibil" in cautari, optiunea pe care o gasesti in contul tau. Asa nimeni nu va descoperi cu ajutorul Google sau Facebook daca ai sau nu un cont.
Cont profesional
De multe ori, insa, ne trezim in situatia in care este obligatoriu sa fim si noi si colegii nostri pe Facebook in aceeasi lista de prieteni. Companiile folosesc la randul lor Facebook-ul pentru promovare si imagine. Astfel, angajatii sunt obligati sa dea "like" la o pagina cu ajutorul unui cont si sa interactioneze cu alti useri de Facebook pentru promovare.
In aceste cazuri, este indicat sa iti creezi un cont nou, pe care sa te inregistrezi cu mailul de serviciu.
Ai gresit o data, greseste si a doua oara
Daca ai invitat sau acceptat deja pe cineva in lista de prieteni, nu poti sa refuzi alti colegi. Se va crea un sentiment de respingere si vei avea parte de barfe neplacute.
Alege cum trebuie
Daca totusi iti doresti sa ai anumiti colegi in lista de prieteni (mai ales colegi ocupand acee