Viitorul BMW Seria 3 a fost surprins la teste în fotografii spion, el urmând să fie lansat spre finalul acestui an. Din imagini se poate observa că noul automobil compact BMW este mai spaţios, are linii mai ascuţite şi se presupune că va fi mai eficient. Viitoarea Serie 3 este o evoluţie a precedentei, asemănându-se cu un Seria 5 mai mic, scrie Autoexpress.co.uk.
Binecunoscuta grilă dublă în formă de rinichi a BMW, ceva mai lată acum, va domina în continuare partea frontală, în timp ce spatele va beneficia de modificări ceva mai subtile.
Schimbările exterioare discrete ale lui Seria 3 (nume de cod F30) vor fi însă umbrite de cele de sub hainele sale, scopul final fiind creşterea eficienţei maşinii.
Se aşteaptă ca motorizările să se înscrie pe aceeaşi linie de propulsoare mici supraalimentate, cu diesel-uri şi motoare pe benzină de 1,6 - 2,0 litri adăugate în gamă ca parte a liniei EfficientDynamics, specifice constructorului bavarez. De asemenea, BMW va introduce şi un propulsor super economic de 1,5 litri cu trei cilindri, care va dezvolta 150 cai putere, cu un consum de sub patru litri şi emisii CO2 care coboară sub bariera de 100 g/km.
Noua Serie 3 va debuta spre finalul acestei toamne, iar propulsorul economic de 1,5 litri va fi introdus de la anul.
Viitorul BMW Seria 3 a fost surprins la teste în fotografii spion, el urmând să fie lansat spre finalul acestui an. Din imagini se poate observa că noul automobil compact BMW este mai spaţios, are linii mai ascuţite şi se presupune că va fi mai eficient. Viitoarea Serie 3 este o evoluţie a precedentei, asemănându-se cu un Seria 5 mai mic, scrie Autoexpress.co.uk.
Binecunoscuta grilă dublă în formă de rinichi a BMW, ceva mai lată acum, va domina în continuare partea frontală, în timp ce spatele va beneficia de modificări ceva mai