Be Igloo PR anunţă, azi, deschiderea oficială a unui nou departament, HoReCa PR by Be Igloo, potrivit unui comunicat de presă. Departamentul va fi format, pentru început, din 3 specialişti, cu o experienţă de 2, respectiv 3 ani doar pe domeniul HoReCa şi şi-a propus ca, până la sfarşitul lunii august, să aibă un portofoliu de minim 10 clienţi.
"Clienţii au devenit foarte deschişi la serviciile de promovare specializate, ceea ce ne face să credem că acest sector va evolua într-un sens pozitiv, motiv pentru care putem să acordăm un vot de încredere departamentului specializat. În perioada următoare pregătim deja deschiderea unui Pub în Centrul Vechi care va fi complet diferit de tot ceea ce există pe piaţă la ora actuală şi în acelaşi timp negociem şi alte contracte de promovare pentru acest departament", a afirmat Loredana Albu, Managing Partner Be Igloo.
F. A. Be Igloo PR anunţă, azi, deschiderea oficială a unui nou departament, HoReCa PR by Be Igloo, potrivit unui comunicat de presă. Departamentul va fi format, pentru început, din 3 specialişti, cu o experienţă de 2, respectiv 3 ani doar pe domeniul HoReCa şi şi-a propus ca, până la sfarşitul lunii august, să aibă un portofoliu de minim 10 clienţi.
"Clienţii au devenit foarte deschişi la serviciile de promovare specializate, ceea ce ne face să credem că acest sector va evolua într-un sens pozitiv, motiv pentru care putem să acordăm un vot de încredere departamentului specializat. În perioada următoare pregătim deja deschiderea unui Pub în Centrul Vechi care va fi complet diferit de tot ceea ce există pe piaţă la ora actuală şi în acelaşi timp negociem şi alte contracte de promovare pentru acest departament", a afirmat Loredana Albu, Managing Partner Be Igloo.
F. A.