Dupa cum se stie, bancile efectueaza cu periodicitate controale interne pentru a vedea cum sunt implementate la nivel de judet deciziile care se iau in Centrala. Inspectorii controleaza si pe urma (fatalmente) raporteaza. Franturi din aceste rapoarte au ajuns dintr-o regretabila dar savuroasa eroare si in cutia mea postala,. Tot ce am facut a fost sa ma ocup de partea de reproducere, iertata sa-mi fie exprimarea, scrie Dan Popa pe blogul lui. Discutam de o banca din top 10.
“Vizită de lucru. Comuna… beneficiază de o agenţie situată pe drumul principal. Un trecător străin de aceste locuri, în dorinţa de a-şi ridica o sumă de bani dintr-un cont a ajuns să sune pe la porţi pentru a putea identifica agenţia, care, situată intr-o casă cu un singur geam la stradă, are intrarea prin curte. Agenţia este situată la aproximativ 1 km de centrul orasului unde există un sediu al BCC şi unul al Raiffesen Bank. Locaţia este formată din 2 încăperi curate în care domneşte o ordine perfectă, dar care nu te duc cu gândul la o agenţie bancară. Înainte de a deschide uşa agenţiei un lătrat puternic m-a facut să mă opresc. “ Nu te speria. Este câinele doamnei ….”Dupa negocierile şi relaţionarea cu căţeluşul agenţiei, am fost întâmpinate şi de doamna …,angajata agenţiei.
Ar trebui îmbunătăţit atitudinea lucratoarei vis-a-vis de oferta de credite. Clienţii sunt trimişi la sucursală motivând că durează mai puţin. “ Dacă preiau actele şi întocmesc dosarul, poate trece şi o saptămână până vine cineva din sucursală să ia dosarul să-l duca la analiză” mi-a comunicat angajata.
Ce anume v-a plăcut şi ce trebuie îmbunătaţit? In situaţia în care este posibil, exemplificaţi.
Din momentul intrării mele în agenţie, toata atenţia angajatelor a fost asupra mea. Clienţii erau întâmpinaţi decât cu “ziceţi” (subl. mea), eu eram mai importantă, conversaţia cu mine era pe primul