Patronul unui restaurant din Pittsburg a decis ca, după nouă ani de când şi-a deschis afacerea, să nu le mai permită accesul copiilor sub şase ani în localul său. Bărbatul, Mike Vuick, a decis acest lucru după ce a primit mai multe plângeri de la persoane mai în vârstă deranjate de zgomotul pe care îl fac copiii mici, scrie ABCnews.go.com.
Vuick îşi justifică alegerea motivând că este spre binele clienţilor săi, cel puţin al celor mai vârstnici. Acesta şi-a atenţionat clienţii printr-un e-mail de noile reguli ale restaurantului. "Considerăm că McDain's nu este un local pentru copii mici. În nenumărate rânduri, am primit plângeri din partea clienţilor care erau deranjaţi de zarva pe care o fac copiii", scria Vuick.
"A fost o decizie ignorantă. Cine spune că la şase ani eşti, ca prin magie, suficient de matur pentru a mânca într-un restaurant? Sunt foarte supărată. Este ca şi cum ai fi discriminat pentru că ai copii", a declarat Stephanie Kelly, o clientă obişnuită a restaurantului McDain's.
"Nu este nimic în neregulă cu bebeluşii şi copiii mici. Cert este că nu le poţi controla volumul. Şi chiar dacă există restaurante care se descurcă în astfel de condiţii, însă nu mai este şi cazul localului nostru. Unii părinţi spun că fiii lor reprezintă centrul universului lor, însă nu şi centrul universului tuturor", a declarat Vuick când a fost acuzat de unii clienţi.
Un caz asemănător este acela al companiei aeriene "Malaysia Airlines", unde în urmă cu câteva săptămâni s-a decis interzicerea accesului copiilor mici la clasa întâi tot din cauză că ceilalţi pasageri erau deranjaţi de plânsetele lor. O astfel de tentativă a existat şi la companiile de zbor Virgin Atlantic şi British Airways unde majoritatea pasagerilor care zboară la business class au trecut zgomotul provocat de copii drept principala sursă de disconfort.
Patronul unui re