Bloggerul iesean Marius Sescu este cistigatorul campaniei nationale "Expeditia Verde", organizata de Renault. Ieseanul a cistigat o excursie in Franta, la uzina Maubeuge, unde Renault produce modelele sale electrice. Marius Sescu are 32 de ani si este absolvent al Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor, din cadrul Universitatii "Al. I. Cuza". "Sint pasionat de tehnologie, filme science-fiction, muzica buna ascultata la maximum, IT si tot ce tine de Internet, aplicatii online, promovare si social media, guerilla marketing, PR, blogging. De-a lungul timpului, adresa blogului s-a mai schimbat, dar primul blog a fost creat pe 3 februarie 2007, cind am scris si primul post. Pe 2 octombrie 2008 am trecut pe domeniul actual, mariussescu.ro. Articolele de pe blog sint legate de marketing, evenimente si oameni, plus unele articole cu caracter personal, in general lucrurile de care sint pasionat sau pe care le urasc si as vrea sa le schimb. Multe articole si fotografii fac referire la Iasi, orasul unde locuiesc acum, sau prezinta aspecte ale societatii romanesti, de obicei negative, din pacate" mentioneaza Marius Sescu pe blogul sau, la rubrica "despre mine". Proiectul "Expeditia Verde" a debutat pe 5 iunie, de Ziua Internationala a Mediului, si i-a purtat pe cei patru bloggeri participanti prin patru probe distincte. Prima etapa a campaniei a presupus descoperirea si indexarea tuturor parcurilor aflate in cele patru orase participante. La volanul unui Renault Clio, bloggerii concurenti au identificat nu mai putin de 60 de parcuri din Bucuresti, Brasov, Iasi si Timisoara. Pe linga obiectivele deja populare in rindul locuitorilor celor patru orase, concurentii au propus zone verzi si elemente eco variate descoperite de-a lungul celei de-a doua etape a expeditiei. Lista completa a descoperirilor eco include si tirguri de slow food, centre de inchiriat biciclete sau c