Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), în colaborare cu Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru IMM-uri (AIPPIMM) şi Institutul de Management şi Marketing Internaţional Manager, au lansat ediţia a IX-a a "Cartei Albe a IMM-urilor din România 2011", arată un comunicat de presă.
Lucrarea a fost realizată de un colectiv de specialişti şi reprezintă cea mai cuprinzătoare şi aprofundată analiză a situaţiei IMM-urilor din România, a fenomenului întreprenorial, a performanţelor şi problematicii IMM-urilor, fiind un titlu de referinţă în literatura de specialitate atât în România, cât şi la nivelul Uniunii Europene.
Ediţia a IX-a a "Cartei Albe a IMM-urilor din România" se constituie atât ca o radiografie a stării evolutive a IMM-urilor din România, cât şi a contextului socio-economic în care acestea îşi desfăşoară activitatea, surprinzând totodată şi efectele crizei economice asupra acestui sector, la nivelul anului 2011.
F. A. Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), în colaborare cu Agenţia pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru IMM-uri (AIPPIMM) şi Institutul de Management şi Marketing Internaţional Manager, au lansat ediţia a IX-a a "Cartei Albe a IMM-urilor din România 2011", arată un comunicat de presă.
Lucrarea a fost realizată de un colectiv de specialişti şi reprezintă cea mai cuprinzătoare şi aprofundată analiză a situaţiei IMM-urilor din România, a fenomenului întreprenorial, a performanţelor şi problematicii IMM-urilor, fiind un titlu de referinţă în literatura de specialitate atât în România, cât şi la nivelul Uniunii Europene.
Ediţia a IX-a a "Cartei Albe a IMM-urilor din România" se constituie atât ca o radiografie a stării evolutive a IMM-urilor din România, cât şi a contextului socio-economic în