Renumitul model Toyota Hilux continuă să domine vânzările europene în segmentul pick-up. În 2010 s-au vândut 21.866 de vehicule, ceea ce reprezintă 25% din totalul segmentului. Acest procent face din Toyota Hilux cel mai bine vândut model din segment pentru al treilea an consecutiv. Odată cu lansarea modelului Hilux 2012, Toyota introduce un nou design şi o serie de îmbunătăţiri în ceea ce priveşte calitatea, durabilitatea şi siguranţa.
Interiorul modelului a fost îmbogăţit cu elemente de design care întăresc imaginea de vehicul potrivit pentru vacanţă şi petrecerea timpului liber. Noul Hilux oferă un nivel îmbunătăţit al calităţii percepute şi un nivel sporit de confort pentru pasageri.
Panoul de bord are un nou design, cu instrumentele de bord plasate în centru, ceea ce dă impresia de spaţiu sporit în cabină. Panoul de bord încorporează un ecran multimedia de 6,1 inchi, dotat cu sistemul Toyota Touch.
Calitatea percepută a fost îmbunătăţită semnificativ prin introducerea unor finisaje uniforme de culoare închisă şi a unor ornamente argintii, care dau senzaţia de eleganţă.
Partea frontală a noului Hilux este schimbată radical, având capota, grila radiatorului, farurile şi bara faţă complet schimbate.
Aspectul vehiculului este îmbunătăţit şi prin designul nou al aripilor faţă şi spate, jantele de oţel şi aliaj de 15" şi 17" şi prin noile oglinzi retrovizoare.
Pentru a face o diferenţiere cât mai clară a modurilor de întrebuinţare care i se pot da - vehicul de "lucru", vehicul ce poate fi utilizat atât la lucru, cât şi ca vehicul de vacanţă - Noul Hilux va veni cu patru variante de echipare.
Oferind trei tipuri de caroserie (Cabină Simplă, Cabină Extinsă, Cabină Dublă), două motoare, transmisie manuală şi automată şi tracţiune pe două sau patru roţi, pick-up-ul cel mai vândut la nivel european satisface acum cerinţele unei