De câţiva ani, dansul şi-a găsit, la Sibiu, o casă nu doar primitoare, ci şi deosebit de ofertantă, pentru că, pe lângă faptul că s-a înfiinţat Teatrul de Balet care prezintă producţii interesante, adesea chiar spectaculoase (dovadă elocventă fiind Mandarinul miraculos prezentat impecabil în luna mai), s-a creat şi Concursul internaţional de dans clasic şi contemporan, unic în ţară, ajuns anul acesta la ediţia a IV-a, beneficiind de un juriu select în care, alături de Cristina Hamel în calitate de preşedinte, s-au aflat acum foşti colegi de la Opera bucureşteană – Sergiu Ştefanski, Pavel Rotaru, Florin Brânduşă, toţi de clasă internaţională, dar şi Sergiu Anghel, Alexander Hoffmann, Kim Geung Soo, Gabriela Taub-Darvash sau Constantin Duţu, directorul competiţiei fiind Ovidiu Dragoman (la rândul său fost balerin), deopotrivă conducătorul destinelor culturii sibiene. (...)
De câţiva ani, dansul şi-a găsit, la Sibiu, o casă nu doar primitoare, ci şi deosebit de ofertantă, pentru că, pe lângă faptul că s-a înfiinţat Teatrul de Balet care prezintă producţii interesante, adesea chiar spectaculoase (dovadă elocventă fiind Mandarinul miraculos prezentat impecabil în luna mai), s-a creat şi Concursul internaţional de dans clasic şi contemporan, unic în ţară, ajuns anul acesta la ediţia a IV-a, beneficiind de un juriu select în care, alături de Cristina Hamel în calitate de preşedinte, s-au aflat acum foşti colegi de la Opera bucureşteană – Sergiu Ştefanski, Pavel Rotaru, Florin Brânduşă, toţi de clasă internaţională, dar şi Sergiu Anghel, Alexander Hoffmann, Kim Geung Soo, Gabriela Taub-Darvash sau Constantin Duţu, directorul competiţiei fiind Ovidiu Dragoman (la rândul său fost balerin), deopotrivă conducătorul destinelor culturii sibiene. O întâlnire cu adevărat internaţională, în care 27 de tineri sosiţi din Japonia, Coreea, SUA, Suedia, Slovenia, S