Leadership, criza si antreprenoriat. Acestea sunt marile teme abordate in cel mai bine vandute carti de business in primele sase luni ale anului, titluri semnate de autori precum Richard Branson sau Tony Hsieh. Vezi mai jos lista celor mai populare carti de business, in ordine alfabetica, realizata cu ajutorul editurilor Curtea Veche, Meteor Press si Publica.
1. Richard Branson, "Afacerile, dezbracate", editura Publica.
In aceasta carte, omul de afaceri britanic Richard Branson, care detine grupul Virgin, ne impartaseste secretele carierei sale si ne vorbeste despre afaceri riscante, indraznete si geniale.
Cartea este impartita in sapte sectiuni: oamenii, brandul, serviciul de livrare, greseli si esecuri, inovatia, valoarea spiritului antreprenorial si responsabilitatea companiilor.
Afla de ce a incercat Virgin sa se masoare cu unul dintre cele mai mari superbranduri internationale si cum Virgin Mobile USA detine recordul pentru compania care a generat cel mai rapid incasari de peste un miliard de dolari.
2. David L. Dotlich si Peter C. Cairo, "De ce esueaza un CEO", editura Curtea Veche.
David L. Dotlich este partener la firma de consultanta CDR International, fiind consultant in afaceri si consilier pentru directorii executivi unor corporatii globale precum Johnson & Johnson, Bank of America, McKesson, Merck, Novartis, Intel si Washington Mutual. Anterior, el a fost vicepresedinte executiv al companiilor Honeywell International si Groupe Bull.
Peter C. Cairo este partener la CDR International si activeaza in calitate de consultant specializat in dezvoltarea liderilor, consilierea directorilor executivi si cresterea eficientei organizationale. Printre clientii lui se numara Avon Products, Merck, Colgate si Bank of America.
Cartea este bazata pe experienta celor doi aut