Un domn din Taiwan a cheltuit nici mai mult, nici mai puţin de 258.000 de lire sterline pentru un croissant, înainte de a-şi da seama că este victima unei înşelătorii, conform Yahoo News.
Omul a primit un e-mail în care i se promitea „croissante atât de bune încât o sa plângi” şi o poză cu delicateţea pe care ar fi urmat să o primească pentru 99 de dolari taiwanezi (circa două lire sterline).
Fiind director într-o companie, Chiu a decis că merită preţul. Apoi, a transferat banii în contul firmei. Dar croissantele nu au mai sosit niciodată.
Reprezentanţii firmei l-au contactat şi i-au spus că a fost o greşeală, aşa că omul a trimis din nou bani. Dar apelurile telefonice nu s-au oprit niciodată. A fost contactat de mai multe persoane care i-au spus că trebuie să trimită banii acolo, chiar şi sub ameninţarea că va fi acuzat de spălare de bani.
Abia după a şaptea tranzacţie de bani şi un transfer de circa 258.000 de lire sterline, omul şi-a dat seama că a fost păcălit.
Un domn din Taiwan a cheltuit nici mai mult, nici mai puţin de 258.000 de lire sterline pentru un croissant, înainte de a-şi da seama că este victima unei înşelătorii, conform Yahoo News.
Omul a primit un e-mail în care i se promitea „croissante atât de bune încât o sa plângi” şi o poză cu delicateţea pe care ar fi urmat să o primească pentru 99 de dolari taiwanezi (circa două lire sterline).
Fiind director într-o companie, Chiu a decis că merită preţul. Apoi, a transferat banii în contul firmei. Dar croissantele nu au mai sosit niciodată.
Reprezentanţii firmei l-au contactat şi i-au spus că a fost o greşeală, aşa că omul a trimis din nou bani. Dar apelurile telefonice nu s-au oprit niciodată. A fost contactat de mai multe persoane care i-au spus că trebuie să trimită banii acolo, chiar şi sub ameninţarea