Cercetatorii de la Univestitatea Tehnică din Munchen au dezvoltat un proiect de maşină electrică ce are toate şansele să devină cel mai vândut autovehicul de acest gen. Şi asta pentru că va fi comercializat la un preţ mic şi va fi cel mai uşor model construit până acum.
Potrivit site-ului de ştiri www.thelocal.de, cercetătorii au testat în această săptămână pentru prima dată prototipul unui vehicul electric, denumit Mute, care are doar 3,5 metri lungime şi care va revoluţiona maşinile electrice în viitor.
Potrivit jurnaliştilor, cel mai ieftin model electric în acest moment este Chevrolet Volt, al cărui preţ porneşte de la peste 23.000 de euro. Germanii spun că noua maşină ar putea costa în jur de 9000 de euro şi au precizat că va cântari doar 400 de kilograme, ceea ce-i va permite să meargă mai mult cu o singură încărcătură.
"Greutatea este esenţială pentru automobilele electrice", a explicat profesorul Markus Lienkamp, şeful echipei care a lucrat la model. "Cu cât greutatea este mai mare, cu atât maşina va consuma mai mult, ceea ce face ca bateriile să fie încărcate mai des şi să coste mai mult."
Astfel, maşina va parcurge cel puţin 100 de kilometri cu bateriile încărcate o singură dată, la o viteză medie de 120 de kilometri pe oră.
Cercetatorii de la Univestitatea Tehnică din Munchen au dezvoltat un proiect de maşină electrică ce are toate şansele să devină cel mai vândut autovehicul de acest gen. Şi asta pentru că va fi comercializat la un preţ mic şi va fi cel mai uşor model construit până acum.
Potrivit site-ului de ştiri www.thelocal.de, cercetătorii au testat în această săptămână pentru prima dată prototipul unui vehicul electric, denumit Mute, care are doar 3,5 metri lungime şi care va revoluţiona maşinile electrice în viitor.
Potrivit jurnaliştilor, cel mai ieftin model electric în acest moment este Chevrolet Volt, al