Microsoft ar putea lansa o reţea de socializare care să concureze cu Facebook şi Google Plus.
Joi, firma lui Bill Gates a publicat "din greşeală" o pagină web promoţională, la adresa soci.com, deţinută de Microsoft, scrie Daily Mail.
Proiectul, numit Tulalip, promite utilizatorilor "să găsească tot ce doresc şi să împărtăşească informaţii mai uşor ca niciodată".
Pagina promoţională are un fundal verde, pe care apare cuvântul "Welcome" (Bine ai venit), urmat de descrierea citată. De asemenea, apar două butoane care permit conectarea via Facebook sau Twitter, dar nu se menţionează nimic despre nou lansatul Google Plus. Pe pagină mai apar trei butoane: "Vezi cum funcţionează", "Setări de siguranţă" şi "Termeni şi servicii".
Pagina a fost înlocuită de Microsoft la scurt timp după ce informaţiile au fost făcute publice pe internet. "Vă mulţumim că aţi ajuns aici. Soci.com este un site intern al echipei de cercetare a Microsoft, care a fost publicat din greşeală pe internet. Chiar nu am vrut, pe bune", se arată pe soci.com. Ulterior, site-ul a fost şters în totalitate.
Tulalip este o "completare a lui bing.com"
Mesajul a fost descoperit de un blogger care semnează J.B. şi care a publicat ştirea pe portalul de domenii web Fusible.com. "Domeniul ar reprezenta o completare a lui bing.com (n.r. motorul de căutare al Microsoft)", scrie J.B.
Descoperirea paginii soci.com vine la doar câteva săptămâni după lansarea reţelei de socializare a Google, despre care Daily Mail scrie că este "foarte similară cu Facebook, din punct de vedere al fluxului de ştiri şi al pozelor".
Google Plus a ajuns la 10 milioane de utilizatori în trei săptămâni şi se estimează că va avea 20 de milioane peste încă şapte zile. Utilizatorii americani au petrecut, în medie, 375 de minute pe Facebook şi 231 pe Google Plus, în luna mai.
Microsoft ar putea lansa