Dupa ce a fost aspru criticata, iar prestatia sa a fost comparata cu cea "a unui semafor", soprana Angela Gheorghiu este de aceasta data elogiata.
Artista romanca este acum laudata in The Guardian, dupa ce un alt critic muzical a pus-o la zid pe soprana in aceeasi publicatie britanica.
Dupa ce a fost introdusa in distributia operei "Tosca" de la Royal Opera House din Londra pentru ultimele reprezentatii din stagiune, prestatia sa a fost descrisa ca fiind "semaforica". Sambata, criticul Andrew Clements scria ca "Angela Gheorghiu a fost orice altceva numai convingatoare nu, cu o tonalitate uscata si un joc actoricesc semaforic. Nu a avut nimic convingator si nu a fost nicio urma de emotie in jocul sau".
"Intr-una dintre cele mai bune puneri in scena pentru 'Tosca', acest thriller black de Puccini, care are un iz religios si dispune de o muzica coplesitoare, Pamantul pare ca se zguduie" isi incepe, pe de alta parte, criticul muzical Fiona Maddocks articolul publicat duminica.
Aceasta apreciaza ca noua punere in scena a spectacolului "Tosca" la Royal Opera House din Londra a reusit sa revitalizeze productia originala, din 2006, care era "predispusa la imbunatatiri, frumoasa, insa apatica".
Angela Gheorghiu, calcata in picioare de un critic din Marea Britanie
"Angela Gheorghiu a fost singura din distributie care a profitat de ocazie pentru a provoca alte valuri de ovatii, salutand publicul si prin cateva piruete. Lasand la marginea scenei imensul buchet de flori pe care il primise la sfarsitul show-ului, soprana romanca s-a indreptat spre dirijorul Antonio Pappano pentru a-l felicita, moment in care aplauzele au devenit asurzitoare", scrie Fiona Maddocks.
In opinia lui Muddocks, artista din Romania "are o astfel de usurinta naturala in vocea ei incat parea ca pentru ea este suficient doar s