Daniel Antor, 38 de ani, conduce de un an importatorul Mitsubishi, dar lucrează în cadrul Ţiriac Holding din 1996, fiind unul dintre cei mai vechi executivi din companie.
Daniel Antor a preluat conducerea M Car Trading, importatorul Mitsubishi pe piaţa locală, în luna mai a anului trecut de la Mihai Ivănescu, promovat la acea vreme în funcţia de preşedinte al Premium Auto, reprezentantul Jaguar şi Land Rover pe piaţa locală, tot parte a Ţiriac Holdings.
Antor s-a angajat în cadrul grupului Ţiriac în 1996, fiind unul dintre cei mai vechi executivi din companie. Înainte să preia funcţia de CEO al importatorului Mitsubishi, Antor a deţinut funcţia de director servicii postvânzare în cadrul M Car Trading. Principala provocare a lui Daniel Antor din acest an va fi relansarea vânzărilor Mitsubishi pe piaţa locală, după ce acestea au scăzut cu 30% anul trecut, la aproximativ 1.000 de autoturisme.
În primul trimestru al acestui an, vânzările mărcii nipone pe piaţa locală au revenit pe un trend ascendent, înregistrând o creştere de aproape 20%, la peste 200 de autoturisme.
În 2011, M Car Trading a devenit primul importator care a lansat pe piaţa locală un automobil electric, modelul i-MiEV. Cu toate că are un preţ de pornire de aproape 37.000 de euro, adică de aproape patru ori mai mare decât un autoturism "clasic" de dimensiuni similare, până la finele anului compania va livra cel puţin zece unităţi, de două ori mai mult decât se estima iniţial.
Daniel Antor, 38 de ani, conduce de un an importatorul Mitsubishi, dar lucrează în cadrul Ţiriac Holding din 1996, fiind unul dintre cei mai vechi executivi din companie.
Daniel Antor a preluat conducerea M Car Trading, importatorul Mitsubishi pe piaţa locală, în luna mai a anului trecut de la Mihai Ivănescu, promovat la acea vreme în funcţia de preşedinte al Premium Auto, repreze