Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) va achiziţiona servicii de organizare de evenimente, pentru acţiunile de promovare şi dezvoltare a destinaţiilor şi produselor turistice derulate de către instituţie, contractul fiind estimat la până la patru milioane de euro, fără TVA, scrie Mediafax.
"În cadrul proiectului de promovare a României prin noua identitate definită prin brandul naţional de turism, MDRT a lansat procedura de achiziţie a serviciilor privind organizarea evenimentelor de promovare şi dezvoltare a destinaţiilor şi produselor turistice, derulate de către MDRT în ţară pe o perioadă de 3 ani. Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, axa 5, operaţiunea «Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional», se arată într-un comunicat al instituţiei.
Valoarea maximă estimată a acordului cadru este de patru milioane de euro, fără TVA.
"Acordul cadru se derulează pe o perioadă de 3 ani calendaristici de la data semnării, nu este divizat pe loturi, iar contractele subsecvente se vor încheia fără reluarea competiţiei, pentru fiecare eveniment în parte. Criteriul utilizat în stabilirea ofertei câştigătoare este cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic", se precizează în comunicat.
Firmele participante la licitaţie trebuie să ofere soluţii pentru realizarea diferitelor tipuri de evenimente, pentru minim 50 şi maxim 500 de persoane, cum ar fi workshop-uri, gale, conferinţe, congrese, seminarii, burse si forum-uri de turism, mese rotunde, expoziţii foto, caravane şi alte tipuri de evenimente.
Firma câştigătoare va amenaja spaţiile pentru desfăşurarea evenimentelor, va realiza obiectele promoţionale, va asigura întrega logistică a evenimentelor, serviciul de catering şi serviciile ho