Dezvoltatorii imobiliari incase zbat sa gaseasca metode creative prin care sa isi faca ofertele cat maiatractive si accesibile clientilor, pentru a mentine pe linia de plutire volumul vanzarilor, mult coborat decriza. DailyBusiness.ro a facut o trecere in revista a noutatilor promotionale sia schimbarilor de strategie aplicate anul acesta de cativa dintre cei mai maridezvoltatori.
Impact a fostdezvoltatorul care a lansat cele mai mari noutati in acest an, mergand peintroducerea unor noi concepte de locuinte in portofoliu. In urma cu cateva luni, compania a lansat, in proiectul Greenfield din Bucuresti, locuinta "3 in 1", o garsoniera care are un perete rotativsi astfel spatiul poate fi impartit dupa placul cumparatorului. Pe langa acestconcept, Impact a lansat si apartamentulcu gradina, in proiectul rezidential Boreal din Constanta.
De fapt, compania a recompartimentat oparte din vilele din proiectul constantean in apartamente, ceea ce presupune un pret devanzare pe locuinta mult mai mic, cuprins intre 55.000 si 65.000 euro cu TVAinclus. Acesta acopera si o parte din gradina care anterior era adiacenta casei. Pana acum au fost vandute 135 de vile in proiect, iar maxim 6 case vor fi recompartimentate in apartamente.
Suprafetele mai mici sunt celmai important trend in piata locuintelor noi din ultimii doi ani si continua sa dea tonul in strategiile dezvoltatorilor, care sunt nevoiti sa isi adapteze in continuare produsele.
Dezvoltatorul proiectului Cosmopolis,de langa Bucuresti, construieste in faza a doua, locuintecu suprafete mai mici care sa se incradreze mai bine ca pret final de vanzarein programul Prima Casa. In plus, oficialii dezvoltatoruluiau si o promotie prin care dau cadou o masina Renault fiecarui cumparator deapartamente de 2 si 3 camere din cladirea K6 a proiectului, care va fifinalizata in acest an.
“A