Gealan, companie care produce profile din PVC pentru uşi şi ferestre, estimează că, anul acesta, aproximativ 35% din cifra de afaceri lunară va fi înregistrată prin comenzile online efectuate de parteneri în magazinul store.gealan.ro, se arată într-un comunicat remis de firmă. Compania a înregistrat aproximativ 8.000 de comenzi prin sistemul online în doi ani şi jumătate de la lansare.
"În 2010 vânzările online prin store.gealan.ro au reprezentat 25% din cifra de afaceri lunară, în urma a 2.806 de comenzi, iar pentru anul în curs ne aşteptăm să atingem 35% din cifra de afaceri lunară. În plus, ne-am dublat numărul de utilizatori ai magazinului virtual, comparativ cu anul trecut, în momentul de faţă având 120 de utilizatori. Acest sistem reprezintă o abordare strategică a relaţiei noastre cu clienţii şi partenerii, dar şi o dezvoltare tehnologică internă care ne aduce valoare adăugată în desfăşurarea activităţilor zilnice", a afirmat Aurel Vlaicu, director general Gealan România.
Orice comandă plasată în magazinul virtual store.gealan.ro intră automat, fiind deja în sistem în doar 1,5 secunde din momentul în care utilizatorul dă ultimul click, ceea ce creează un enorm câştig de timp atât pentru Gealan, cât şi pentru clienţii săi.
Eficienţa se simte şi în sfera economică, mai ales că, în perioada de criză, clienţii îşi eficientizează propriile stocuri prin comenzi tot mai mici, dar dese, fapt pentru care trebuie făcute economii importante pentru reducerea volumului de documente primare emise şi pentru simplificarea operaţiunilor comerciale. În prezent Gealan România deţine o cotă de piaţă de aprox. 30%. Compania colaborează cu circa 500 firme partenere în România pentru care livrează componentele şi tehnologia necesară producţiei de ferestre termoizolante din PVC.
Gealan, companie care produce profile din PVC pentru uşi şi ferestre, estimează c