Mii de panouri publicitare de mici dimensiuni, amplasate pe stâlpii de iluminat stradal din Craiova, sunt „vânate“ în aceste zile de angajaţii Poliţiei Locale. Decizia aparţine primăriei municipiului, care a hotărât ca toate afişele publicitare instalate pe stâlpi să fie date jos. Excepţie fac acele bannere pentru care deţinătorii au plătit taxa de publicitate către administraţia locală. „Zilele acestea, Primăria Craiova a demarat o acţiune prin care panourile publicitare instalate pe stâlpii stradali vor fi date jos. Este cazul clienţilor care nu au acorduri de publicitate încheiate cu primăria sau nu şi-au plătit taxele de publicitate conform HCL nr. 428/2010“, a declarat viceprimarul Craiovei, Teodor Sas.
Iniţial, deţinătorii acestor panouri au fost somaţi de administraţia locală craioveană să-şi ridice aceste panouri publicitare sau să achite chiria. Cei care nu au făcut-o până pe 18 iulie 2011 rămân fără ele, fiindcă vor fi confiscate de primărie şi ulterior valorificate. „Poliţia Locală este un simplu executant al deciziei luate la nivelul primăriei. Începând cu această săptămână, conform unei situaţii înmânate de administraţia locală, noi dăm jos toate afişele publicitare pentru care nu s-au achitat taxele. Acestea sunt confiscate, iar cei care le-au deţinut vor fi amendaţi cu suma de 2.500 de lei“, a spus Octavian Mateescu, directorul Poliţiei Locale Craiova.
Începând de luni, 18 iulie, ora 19.00 şi până ieri după-amiază, angajaţii primăriei adunaseră peste 2.000 de astfel de bannere. Acestea vor rămâne pe o perioadă de trei luni în custodia primăriei, după care vor fi valorificate. Mii de panouri publicitare de mici dimensiuni, amplasate pe stâlpii de iluminat stradal din Craiova, sunt „vânate“ în aceste zile de angajaţii Poliţiei Locale. Decizia aparţine primăriei municipiului, care a hotărât ca toate afişele publicitare instalate pe stâlpi să fie