MedLife a înregistrat în primul semestru al acestui an o cifră de afaceri de 23,8 milioane euro, în creştere cu 37% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2010, când a avut afaceri de 17,35 milioane euro, potrivit unui comunicat de presă al furnizorului de servicii medicale.
Creşterea veniturilor înregistrate în primele 6 luni din 2011 vine pe fondul investiţiilor susţinute pe segmentul de retail (fee-for-service), dar şi a achiziţiilor şi noilor investiţii greenfield derulate în ultimele 12 luni. "Primul semestru al acestui an a reprezentat pentru MedLife o perioadă de investiţii strategice, orientate în special către piaţa privată, independent de posibilităţile financiare accesate în parteneriat cu statul - de altfel, ponderea veniturilor înregistrate în baza fondurilor obţinute de la CNAS în structura cifrei noastre de afaceri reprezintă sub 8%, urmând ca acest procent să continue să se diminueze până la sfârşitul anului curent, în corelare cu noile măsuri legislative/ordine ale Ministerului Sănătăţii şi ale CNAS", a declarat Mihail Marcu, preşedinte CA MedLife.
Potrivit reprezentanţilor MedLife, segmentul de retail (fee-for-service) are o pondere de 66% din valoarea totală a cifrei de afaceri a companiei din primul semestru, acesta înregistrând o creştere în valoare absolută de 48% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pe segmentul abonamentelor corporate, MedLife a reusit să îşi consolideze poziţia de lider, în condiţiile în care această piaţă se află încă în scădere. Rezultatele din primele 6 luni arată că 500 de companii noi şi respectiv 20.000 de abonaţi au ales serviciile MedLife.
În semestrul al doilea, MedLife va accelera puternic investiţiile. Astfel, reprezentanţii companiei vor inaugura oficial două noi unităţi spitaliceşti în Bucureşti şi în ţară, vor da în exploatare un Centru de Excelenţă în Dermatologie parte a Hyperclinicii MedL