Asfaltată în această primăvară, Aleea Vitioarei, din vestul Ploieștiului, a fost spartă din nou, zilele trecute. Muncitorii care lucrează aici au reinventat modul în care se fac lucrările la străzi. La doar câteva luni după ce aleea a fost asfaltată, lucrătorii au venit să scoată bordurile, stricând, evident, și asfaltul, pe mai multe porțiuni de lângă trotuar
Stratul de bitum a fost turnat în această primăvară. Lucrarea face parte dintr-un contract mai amplu, încheiat de Primăria Ploiești cu firma Coni, pentru circa 20 de străzi din cartierul 9 Mai. Asfaltul n-a rezistat, însă, nici măcar trei luni. Zilele trecute, muncitorii unei alte firme de construcții au venit pe Aleea Vitioarei, din apropierea Gării de Vest a municipiului, pentru a scoate bordurile vechi. De ce n-a fost făcut acest lucru înainte de asfaltare, cum se întâmplă de obicei la asemenea lucrări? Greu de spus. Cert este că, acum, muncitorii care au „râcâit" după borduri au spart și trotuarul, dar și câteva porțiuni din partea carosabilă recent reabilitată. În urma acestor intervenții, asfaltul de lângă borduri a fost distrus pe toată lungimea aleii. În capătul dinspre Spitalul CFR, lucrătorii au început deja să așeze bordurile noi. Pentru ca lucrarea să rămână una tipic românească, între noile borduri și asfaltul de pe stradă a rămas o distanță cam de o palmă. Aceeași poveste s-a întâmplat și pe Aleea Strunga, din imediata vecinătate. Numai că, aici, lucrările sunt ceva mai avansate. Rețeta a fost aceeași. Strada a fost asfaltată în primăvară, apoi muncitorii au râcâit, au scos bordurile, au așezat unele noi, lăsând un spațiu tot cam de-o plamă până la calea de rulare, pe care l-au astupat cu pietriș. Problemele au apărut pentru că de stradă s-a ocupat o firmă iar de trotuare o altă societate. Când nu știe stânga ce face dreapta Valoarea contractului pentru asfaltarea străzilor din cartierul