Compania Yahoo! a anuntat o scadere a vanzarilor in trimestrul al doilea al acestui an, in contextul pierderilor din segmentul publicitar.
Astfel, reprezentantii companiei au anuntat incasari de 1,08 miliarde de dolari, marcand astfel o scadere cu 4,6% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, relateaza BBC.
In pofida vanzarilor mai mici, profitul Yahoo! a crescut cu 11% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la suma de 237 milioane de dolari.
Aceste date vin insa intr-un moment prost pentru companie. Rivalii de la Google si de la Facebook domina online-ul. Cele doua companii au crescut, atat din punct de vedere al popularitatii, cat si al vanzarilor, iar Yahoo! devine un instrument demodat pentru internauti.
Compania Yahoo! a anuntat o scadere a vanzarilor in trimestrul al doilea al acestui an, in contextul pierderilor din segmentul publicitar.
Astfel, reprezentantii companiei au anuntat incasari de 1,08 miliarde de dolari, marcand astfel o scadere cu 4,6% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, relateaza BBC.
In pofida vanzarilor mai mici, profitul Yahoo! a crescut cu 11% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la suma de 237 milioane de dolari.
Aceste date vin insa intr-un moment prost pentru companie. Rivalii de la Google si de la Facebook domina online-ul. Cele doua companii au crescut, atat din punct de vedere al popularitatii, cat si al vanzarilor, iar Yahoo! devine un instrument demodat pentru internauti.