Wikipedia se pozitioneaza in fruntea clasamentului social-media, cu un procent de satisfactie de 78%, potrivit datelor cuprinse in American Customer Satisfaction Index E-Business Report (ACSI).
Locul doi revine portalului YouTube, care a obtinut putin sub rezultatele celui dintai si anume 74%, inregistrand o crestere de 1,4% fata de anul trecut, relateaza ForeSee.
"Premiul de consolare" in aceasta competitie ii revine lui MySpace, a carui pozitie e justificata de specialistii care au realizat sondajul, prin imposibilitatea identificarii unui esantion suficient de mare de utilizatori pentru a i se asocia o valoare statistica.
Cel ce domina universul cautarilor pe Internet ramane gigantul din Mountain View: Google a obtinut un procent de satisfactie din partea utilizatorilor de 83%, urmat la mica distanta de Bing, care a avansat considerabil, obtinand doar cu 1% mai putin decat rivalul sau.
Locul al treilea este ocupat de Ask.com, care a inregistrat la randul sau o crestere semnificativa fata de anul trecut, respectiv de 9,6%, precizeaza sursa.
Wikipedia se pozitioneaza in fruntea clasamentului social-media, cu un procent de satisfactie de 78%, potrivit datelor cuprinse in American Customer Satisfaction Index E-Business Report (ACSI).
Locul doi revine portalului YouTube, care a obtinut putin sub rezultatele celui dintai si anume 74%, inregistrand o crestere de 1,4% fata de anul trecut, relateaza ForeSee.
"Premiul de consolare" in aceasta competitie ii revine lui MySpace, a carui pozitie e justificata de specialistii care au realizat sondajul, prin imposibilitatea identificarii unui esantion suficient de mare de utilizatori pentru a i se asocia o valoare statistica.
Cel ce domina universul cautarilor pe Internet ramane gigantul din Mountain View: Google a obtinut un pro