Firmei care execută lucrările de reabilitare a Viaductul Cârligul Mic cu doar 12 muncitori i s-a pus în vedere să măreacă numărul angajaţilor
Şoferii care tranzitează Valea Oltului sunt nevoiţi să aştepte zilnic la semafoarele de la intrarea pe Viaductul Cârligul Mic, din cauza lucrărilor de reabilitare care vor dura până pe 30 octombrie. „Aici e Iadul de pe pământ. La căldurile de afară să stai în cabină şi să aştepţi până se pune coloana în mişcare, e chin", a spus şoferul Mircea Mandrea, 38 ani, din Sibiu. Prefectul Vâlcii, Petre Ungureanu, dar şi şeful secţiei DN Vâlcea, ing. Eugen Mănescu şi reprezentanţi ai Poliţiei şi-au dat întâlnire pe Valea Oltului, în plin şantier, pentru a vedea ce se poate face pentru a dezamorsa „bomba" cu ceas gata oricând să producă tragedii din cauza nervozităţii celor aflaţi la volan şi nevoiţi să aştepte „cale liberă" pe Defileul Oltului. Şeful DN Vâlcea, ing. Eugen Mănescu, ne-a spus: „O primă deficienţă pe care am constat-o şi pe care firma care execută lucrările a promis că o va remedia, constă în faptul că nu are suficient personal angajat. Ar fi trebuit să aibă 30 de oameni, dar în realitate, pe teren, aveau doar 12. Li s-a cerut să aducă drumari de pe alte şantiere, deşi ei au motivat că au tehnologie avansată, cu echipamente şi materiale aduse din Germania".
De la 1 august încep lucrările şi la Viaductul Râul Vadului
Pentru a urmări îndeaproape modul de execuţie al lucrărilor, au fost modificate graficele prin care constructorul să raporteze stadiul execuţiei lucrărilor. „Raportarea se va face săptămânal, atât ce au făcut, dar şi ce trebuie să facă. Iniţial termenul de finalizare a lucrărilor era 10 august, dar au intrat în penalităţi, iar acum finalizarea lucrărilor de reabilitare a celor două viaducte, de la Cârligul Mic şi Râul Vadului, este 30 octombrie", a mai spus ing. Mănescu. Purtătorul d