Eva Longoria, Natalie Portman, Scarlett Johansson şi Penelope Cruz sunt doar câteva dintre actriţele care s-au sărutat pe peliculă şi au atras milioane de dolari.
Campania de promovare a filmului "Without Men/ Fără bărbaţi", în care rolul principal este deţinut de Eva Longoria, a început săptămâna aceasta, brusc, cu o pleiadă de ştiri care anunţau că vedeta serialului "Neveste disperate“ se sărută cu o femeie în noul lungmetraj. Femeia respectivă este Kate del Castillo, o actriţă din Mexic, specializată, până recent, în telenovele precum "Minciuna“.
Povestea nu mai contează
Faptul că cele două se sărută şi chiar fac sex pune în umbră povestea filmului: Longoria este liderul comunităţii într-un sat fără bărbaţi, care sunt recrutaţi de o grupare de gherilă comunistă.
"A fost un pic mai greu să filmăm această scenă, pentru că ambele actriţe sunt heterosexuale. A existat o tensiune destul de mare, dar s-au amuzat foarte mult în timpul filmărilor. Cred că asta a contribuit la realizarea scenei. Publicul feminin nu doreşte un film porno şi aici totul a fost foarte senzual şi amuzant“, a explicat Gabriela Tagliavini, regizoarea filmului.
Marketing ieftin
Această modalitate de promovare nu mai este nouă de ceva timp, fiind abordată frecvent de producătorii de la Hollywood, mai ales pentru pelicule cu buget redus, care nu-şi permit marketing de milioane de dolari.
Un caz de succes dincolo de cele mai optimiste aşteptări este pelicula nominalizată la Oscar "Lebăda neagră“. Filmul independent regizat de Darren Aronofsky a fost realizat cu un buget infim, 13 milioane de dolari, şi a câştigat în lumea întreagă de peste 25 de ori mai mult: 327 de milioane de dolari.
Desigur, pachetul de nominalizări la Oscar a ridicat numărul de spectatori în cinematografe, însă cele mai puternice