- Politic - nr. 828 / 21 Iulie, 2011 Un analist politic remarca, la un post de televiziune, ca, sub mandatul lui Traian Basescu, nu s-a construit nicio autostrada (de la cap la coada – n.n.), nicio scoala sau vreun spital; ca doar scandalurile au proliferat. Si, adaugam noi, diversiunile. Un singur exemplu. Cand s-au marit (o practica curenta) taxele si impozitele, au fost impuse altele noi, ori au fost trecuti la somaj mii de oameni, hopa, hopa vine presedintele si… propune modificarea Constitutiei, regionalizarea, in conceptie proprie, a … Romaniei, sau ne mai arunca "pe sub nas” vreun dosar de "coruptie”, insa, niciodata, finalizat! De ce? Simplu. Pentru a distrage (deturna) atentia cetatenilor de la problemele grave ale tarii. Nu mai tine, insa, domnule presedinte, domnule Boc – executantul "gandirii” lui Basescu – cu… diversiunile de doi bani. Caci, vorba romanului – "viata bate filmul”, dar si minciuna si diversiunea. Cine-l mai poate crede pe Basescu, ori pe Boc – cand taie panglici la autostrazi nefinalizate – cata vreme in domeniul infrastructurii specialistii au apreciat ca Romania are, in 2011, ca si in 2010, doar in jur de 300 de kilometri de autostrada, cu 120 de kilometri mai mult decat avea in 1989? S-a calculat si ritmul: 7 kilometri de autostrada pe an. Adica, 580 de metri pe luna. Sau 2 metri de autostrada pe zi! In schimb, singura autostrada din Romania (finalizata), Bucuresti-Pitesti, a fost oprita de mai multe ori, pentru reparatii generale. Si in loc sa facem 3 autostrazi, am reparat de trei ori acelasi drum. Asa se face ca Romania anului 2010 avea doar cu ceva mai mult de 250 de kilometri patrati. Spre comparatie, Bulgaria are cu aproape 50% mai multi kilometri (333), la o suprafata de 110.000 de kilometri patrati, iar Ungaria, un stat de doua ori si jumatate mai mic decat Romania, are de doua ori si jumatate mai multi kilometri de autostrada