Multi dintre noi se pot "lauda" cu faptul ca avem un sef. Ceva mai putini pot spune insa ca relatia dintre subaltern si sef este una linistita si fara conflicte.
Daca vreti sa va incadrati printre "cei putini", este indicat sa respectati anumite reguli de comunicare. Exista anumite fraze pe care ar fi bine sa nu le spuneti niciodata atunci cand aveti o discutie cu seful.
Mai jos va prezentam acele propozitii pe care seful vostru nu ar trebui sa le auda niciodata:
Este imposibil, nu se poate face. Fraza poate enerva la culme orice sef si se afla pe locul intai in topul celor mai grave lucruri pe care le poti face sau spune.
Chiar daca ceea ce ti s-a spus sa faci este cu adevarat imposibil de realizat, este posibil sa pari incapabil sau incompetent. Preferabil este sa incerci sa faci o lista cu posibile solutii de rezolvare sau sa afli daca s-a mai cerut vreodata acesta sarcina si care a fost solutia atunci. Un sef isi doreste solutii sau macar propuneri de solutii, insa niciodata nu va fi incantat sa auda ca nu se poate si este o problema fara rezolvare.
Asta nu este problema mea. Nu fugi de responsabilitate si ofera-ti sprijinul atunci cand iti este cerut. Iti va fi de mare ajutor in cariera sa fii cel care da dovada de sprijin si incearca sa gaseasca solutii la problemele altora.
Nu face parte din fisa mea de post Chiar daca este asa, poti sa faci un mic efort atunci cand ti se cere ajutorul. Cu siguranta seful tau stie care sunt sarcinile tale zilnice si atunci cand iti cere ceva extra o face pentru ca are cu adevarat nevoie de ajutor.
Daca te afli in cazul in care ai deja mult prea multe sarcini si stii cu certitudine ca nu ai timp sa duci la bun sfarsit ceea ce ti s-a cerut, explica acest lucru sefului tau si demonstreaza-i ca ai dreptate. Oricand poti fi de ajutor si daca gasesti o