Pe o piata secetoasa in investitii, o companie romaneasca a alocat1 milion de euro pentru o mica unitate de cazare exclusivista, conceputa ca o alternativala clasicele calatorii corporate - de tipul intalnirilor demanagement sau team-building-urilor. Ce asteptari au investitorii de la acest business si in ce context a fost gandit, aflati dintr-un interviu cu unul dintre actionari.
"In Romania, turismul corporate s-a dezvoltat considerabilin ultimii ani, corespunzator evolutiei mediului de business. Teambuilding-urile,evenimentele corporate, intalnirile de management, delegatiile si calatoriilede tip incentive au devenit o constanta in viata majoritatii companiilor careactiveaza in Romania. Concomitent, si cererea pentru acest tip de turism aevoluat, s-a diversificat si a devenit mult mai sofisticata”, spune EmilMunteanu, unul dintre proprietarii unitatii de cazare, denumita Atra Doftanei.
In opinia acestuia, pe piata de corporate travel locala a venit “momentulin care diferentierea nu se mai face prin simpla 'bifare' a acestor activitatiin calendarul anual al companiilor, ci prin plusul de valoare pe care ele iladuc participantilor”.
Pe aceasta idee a construit si conceptul unitatii de cazare incare a investit intr-o perioada in care multi se feresc sa inceapa noi afaceri.“Ne-am dorit sa putem oferi un altfel de turism corporate, un concept de stare,personalizat in functie de nevoile specifice ale fiecaruiclient”.
Atra Doftana este un resort exclusivist, situat pemalul Lacului Paltinu din Valea Doftanei, judetul Prahova. Design-hotelul are 8 camere, si include o zona de wellness cu vedere panoramica sprelac, cu sauna si fitness, terasa exterioara acoperita, zona dedicata de barbecue,zona de recreere pe marginea lacului Paltinu, un spatiu de joaca pentru copiisi o suprafata de teren, de peste 3.500 metri patrati, pentru des