MACRO a investit 500.000 Euro pentru deschiderea celui de al doilea magazin din reţea, la Constanţa
· Grupul Mercadia, deţinătorul reţelei de unităţi MACRO, a investit în Constanţa aproape 4 milioane Euro
Constanţa, 21.07.2011
Grupul Mercadia Holland BV, deţinătorul lanţurilor de magazine MACRO şi MIC.RO, anunţă deschiderea la Constanţa a celui de al doilea magazin din reţeaua MACRO, în urma unei investiţii de 500.000 Euro. MACRO Constanţa îşi va primi clienţii începând de vineri, 22 iulie.
Richard Mansel, CEO MACRO şi MIC.RO: “La doar două luni după lansarea MACRO, la Braşov, încheiem cu succes al doilea proiect dezvoltat sub acest nou concept. MACRO este primul format modern de magazin ce recreează universul gusturilor autentic româneşti. Oferta pe care o punem acum la dispoziţia clienţilor noştri din Constanţa include un sortiment variat de produse proaspete, atât de căutate de fiecare familie – fructe, legume, brânzeturi, carne şi produse din carne proaspete, specialităţi de patiserie etc.”.
Oferta noului magazin MACRO cuprinde peste 4.000 de articole: alimente de bază, cafea, ceai, produse lactate, produse de panificaţie şi patiserie, fructe şi legume, carne proaspătă, preparate din carne, produse congelate, băuturi, conserve, dulciuri, cosmetice şi detergenţi, electrice, electronice şi electrocasnice, bricolaj-auto, confecţii, încălţăminte şi marochinărie, papetărie, articole sportive şi jucării, produse de uz casnic, tutun.
Pe lângă sortimentul destinat cumpărăturilor de fiecare zi, MACRO vine cu o ofertă diversificată de produse tradiţionale româneşti. O categorie specială, disponibilă într-un spaţiu dedicat din interiorul magazinului, este cea a produselor proaspete - fructe şi legume, lactate, carne şi preparate din carne proaspete etc. Acestora li se adaugă o listă variată de specialităţi de panificaţie şi patiser