Profitul PepsiCo a crescut cu 18%, in al doilea trimestru din acest an, pe fondul cresterii vanzarilor de snacks-uri si bauturi in intreaga lume.
Pepsi a raportat venituri de 1,89 miliarde dolari sau 1,17 dolari pe actiune, comparativ cu 1,6 miliarde dolari sau 98 centi pe actiune, cat a inregistrat cu un an inainte. Si veniturile au crescut cu 14%, ajungand la 16,83 miliarde dolari, conform Wall Street.
Pe de alta parte, Pepsi ca si rivalul sau, Coca-Cola, a fost nevoita sa ridice preturile produselor comercializate din cauza majorarii preturilor la materiile prime folosite.
Intre timp, Pepsi duce o campanie de promovare agresiva, dupa trei ani de liniste, folosindu-se de clipuri in care apar doua simboluri ale concurentului sau, adica Mos Craciun si ursii polari.
Adevarata "lupta" pe care Pepsi o duce se explica, avand in vedere ca Pepsi a ajuns pe locul trei in SUA, in spatele Coca-Cola si Coca-Cola Light.
Profitul PepsiCo a crescut cu 18%, in al doilea trimestru din acest an, pe fondul cresterii vanzarilor de snacks-uri si bauturi in intreaga lume.
Pepsi a raportat venituri de 1,89 miliarde dolari sau 1,17 dolari pe actiune, comparativ cu 1,6 miliarde dolari sau 98 centi pe actiune, cat a inregistrat cu un an inainte. Si veniturile au crescut cu 14%, ajungand la 16,83 miliarde dolari, conform Wall Street.
Pe de alta parte, Pepsi ca si rivalul sau, Coca-Cola, a fost nevoita sa ridice preturile produselor comercializate din cauza majorarii preturilor la materiile prime folosite.
Intre timp, Pepsi duce o campanie de promovare agresiva, dupa trei ani de liniste, folosindu-se de clipuri in care apar doua simboluri ale concurentului sau, adica Mos Craciun si ursii polari.
Adevarata "lupta" pe care Pepsi o duce se explica, avand in vedere ca Pepsi a ajuns pe