Sigla pare reală, produsele par autentice, iar toţi angajaţii cred că lucrează pentru Steve Jobs. Este vorba despre un magazin pirat din China, care însă seamănă izbitor cu o reprezentanţă Apple, scrie Daily Mail.
Angajaţii poartă tricouri albastre, asemănătoare cu cele ale angajaţilor din magazinele Apple
Blogger-ul american BirdAbroad a descoperit magazinul în oraşul Kunming şi, convinsă că este unul autentic, a intrat.
Primele semne de întrebare au apărut când femeia a observat că la intrarea magazinului scrie "Apple Store" (magazinul Apple), deşi logo-ul firmei lui Steve Jobs este pur şi simplu "Apple".
O investigaţie mai amănunţită a scos la iveală multe alte nereguli. "Plăcuţele angajaţilor nu aveau numele pe ele, ci doar sigla Apple şi menţiunea 'staff'. În plus, scările nu sunt finisate cu grijă, iar pereţii nu sunt vopsiţi cum trebuie", scrie BirdAbroad pe blogul ei.
Bloggerul BirdAbroad este de părere că produsele păreau autentice
Apoi, a punctat: "Magazinul acesta este un fals. Un fals extraordinar, cel mai bun pe care l-am văzut, dar este un fals. Chiar şi angajaţii au fost păcăliţi, ei credeau că lucrează pentru Apple".
Un purtător de cuvânt al companiei conduse de Steve Jobs a declarat că BirdAbroad are în totalitate dreptate. "Magazinul din Kunming este neautorizat", a precizat angajatul Apple.
Scările păreau de proastă calitate, iar pereţii nu erau vopsiţicorespunzător, relatează Bird Abroad
20,34 milioane de iPhone-uri vândute în patru luni
Totuşi, reprezentanţele false nu par a fi o problemă pentru Apple, care sparge record după record. Compania lui Steve Jobs a vândut 20,34 de milioane de iPhone-uri în primele patru luni ale lui 2011, cu 2-3 milioane mai mult decât se estima iniţial.
Tot în primele patru luni, vânzările de tablete iPad au depăşit, pentru prima dată,